بهترین دستگاه پول‌شمار کدام است؟ معرفی n مدل اسکناس شمار باکیفیت

دستگاه‌های پول‌شمار ماشین‌های مهمی هستند که هر کسب‌وکاری باید داشته باشد، به‌خصوص مشاغلی که پول نقد زیادی را اداره می‌کنند. همچنین دستگاه‌ پول‌شمار می‌تواند مبالغ هنگفتی را در عرض چند دقیقه بشمارد که باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود. برای سهولت کار شما، پس از تحقیقات جامع مدل‌های مختلف را با هم مقایسه کردیم و بهترین دستگاه پول شمار در مدل‌های مختلف را که رضایت بیشتری در بین کاربران داشته را در ادامه معرفی نموده‌ایم.

دستگاه پول شمار MUNBYN

دستگاه پول شمار MUNBYN دارای ویژگی‌های بسیاری است که آن را برای بسیاری از مشاغل گزینه‌ای عالی می‌کند. این دستگاه می‌تواند اسکناس‌ها و سکه‌ها را بشمارد و همچنین می‌تواند پول تقلبی‌ها را با استفاده از فناوری پیشرفته UV شناسایی نماید.
این دستگاه پول‌شمار سرعت بالایی دارد و تا 1300 اسکناس در دقیقه شمارش می‌کند. قیف دستگاه می‌تواند 200 اسکناس را ذخیره کند، بنابراین مجبور نیستید آن را به طور مکرر خالی کنید. اگر نیاز به پیگیری بیش از یک ارز دارید، مشکلی نیست. زیرا این دستگاه می‌تواند یورو و دلار را نیز حساب کند.
در نهایت، این دستگاه پول‌شمار دارای یک ال‌سی‌دی می‌باشد که به راحتی می‌توانید میزان پولی که حساب کرده‌اید را مشاهده کنید. دستگاه پول‌شمار MUNBYN ترکیب ایده‌آلی از قابلیت اطمینان، عملکرد بالا و دقت دارد که آن را در لیست بهترین دستگاه پول شمار قرار داده است.

دستگاه پول شمار Cassida

این دستگاه شمارش پول که در لیست بهترین دستگاه پول شمار قرار دارد با بارگیری بالا، یک شمارنده پول تجاری می‌باشد. این دستگاه که با حسگرهای UV، MG و IR خود، تشخیص بالایی در شناسایی پول تقلبی ارائه می‌دهد. در همین حال ویژگی‌های افزودن و دسته‌ای به شما کمک می‌کنند تا با سرعت 1400 برگه اسکناس را در دقیقه بشمارید. پس از شمارش، این اسکناس‌ها در یک قیف بزرگ با ظرفیت 400 اسکناس ذخیره می‌شوند. دستگاه پول‌شمارCassida دارای صفحه‌نمایش بزرگ 2.8 اینچی برای سهولت در استفاده و حالت‌های مختلف برای تطبیق‌پذیری است.

بهترین دستگاه پول‌ شمار

دستگاه پول‌شمار WETOLS

این دستگاه می‌تواند تا 1000 اسکناس را در دقیقه بشمارد. برخورداری از این ویژگی باعث می‌شود سرعت محاسبه پول بسیار راحت و بالا باشد. به‌علاوه، این ماشین دارای سیستم تشخیص تقلبی بوده، بنابراین می‌توانید از واقعی بودن تمام اسکناس‌هایتان مطمئن باشید.
این دستگاه پول‌شمار همچنین دارای سه صفحه‌نمایش LCD است، بنابراین شما می‌توانید تعداد کل اسکناس‌ها، تعداد دسته‌ای و اسم آن را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از حالت‌های افزودن، دسته‌ای، خودکار، شمارش و بازنشانی برای رفع نیازهای مختلف مدیریت پول استفاده نمایید. به‌عنوان یک امتیاز، این دستگاه پول‌شمار نیز قابل‌حمل بوده، بنابراین می‌توانید آن را در مکان‌های مختلف استفاده نمایید.
بر اساس نظرات مثبت کاربران این دستگاه دارای ظرفیت قیف بزرگ 200 اسکناس است و فوق‌العاده بی‌صدا عمل می‌کند. در نهایت تمام این ویژگی‌ها باعث شده این مدل نیز در لیست بهترین دستگاه پول شمار قرار بگیرد.

دستگاه پول‌شمار یکی از بهترین دستگاه پول شمار WETOLS
دستگاه پول‌شمار Kaegue

مدل بعدی در بین بهترین دستگاه پول شمار، ماشین شمارنده پول Kaegue می‌باشد. این پول‌شمار راهی عالی برای نظم بخشیدن به امور مالی شما ارائه می‌دهد. حالت‌های دسته‌ای، افزودن و شمارش این شمارنده را برای استفاده بسیار همه‌کاره می‌کند. علاوه بر این، این دستگاه قابل‌حمل حتی می‌تواند درجه، ضخامت و جوهر متفاوت کاغذ را تایید نماید.
به لطف قابلیت‌های MG و IR آن، می‌توانید به‌سرعت و به‌آرامی مقادیر زیادی پول را بدون نگرانی در مورد خطا بشمارید. در واقع، این دستگاه قادر به شمارش 1000 اسکناس در دقیقه هست و به‌راحتی می‌تواند اسکناس‌های تقلبی را تشخیص دهد و کل فرآیند شمارش پول را بسیار کارآمدتر کند.

دستگاه پول‌شمار بهترین دستگاه پول شمار Kaegue
دستگاه پول‌شمار Kolibri

دستگاه پول‌شمار Kolibri که جزء بهترین دستگاه پول شمار می‌باشد با تشخیص اسکناس‌های تقلبی با فناوری پیشرفته به شما کمک می‌کند پول نقد واقعی را از جعلی جدا کنید. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش بزرگ LED و سرعت شمارش 1500 اسکناس در دقیقه بوده، به این معنی که این دستگاه در زمان و تلاش شما صرفه‌جویی می‌کند.
این پول‌شمار پرسرعت می‌تواند 200 اسکناس را به طور هم‌زمان در خود جای دهد و دارای حالت‌های اتوماتیک، دستی، شمارش، افزودن و دسته‌ای است. به لطف پنل کنترل خودکار پیشخوان، تغییر این حالت‌ها آسان خواهد بود. حتی بیشتر از این، این شمارنده پول از فناوری‌های فرابنفش، مغناطیسی و مادون‌قرمز برای تشخیص دقیق اسکناس‌ها استفاده می‌کند.

دستگاه پول‌شمار Kolibri بهترین دستگاه پول شمار

پول‌شمار Semacon Bank Grade سری S-1600

Semacon Bank Grade Currency Counter S-1600 در لیست بهترین دستگاه پول شمار ما قرار دارد و به ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مجهز است تا بهترین عملکرد را به شما ارائه دهد. برای شروع، از فناوری تغذیه هوشمند Semacon استفاده می‌کند که آن را برای برنامه‌های با حجم بالا ایده‌آل می‌سازد. در نتیجه، برای بانک‌ها، خرده فروشان بزرگ، کازینوها، اتحادیه‌های اعتباری در میان سایر سازمان‌های مشابه مناسب خواهد بود.
برای استفاده آسان‌تر، دستگاه دارای یک صفحه کنترل با طراحی خوب است که دارای صفحه‌کلید 10 رقمی می‌باشد. کنترل پنل آن همچنین دارای دکمه‌های اصلی برای برنامه‌های کاربردی رایج آن می‌باشد. این دستگاه دارای ساختاری سنگین برای افزایش دوام بوده و استفاده از آن بسیار آسان هست. برخلاف بسیاری از مدل‌ها، این دستگاه تشخیص تقلبی فرابنفش و مغناطیسی اختیاری را ارائه می‌دهد.
جدای از آن، این پول‌شمار از فناوری سیستم تغذیه اسکناس پیشرفته استفاده می‌کند که انواع اسکناس‌ها را بدون توجه به نو یا قدیمی بودن پردازش می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب در مورد این دستگاه این است که یک سیستم پیشرفته تشخیص جعل اسکناس‌های مشکوک را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این دستگاه عملکرد فوق‌العاده بالایی در هنگام شمارش دارد و قادر بوده تا 1800 اسکناس را در یک دقیقه بشمارد.

دستگاه پول‌شمار Semacon S-1000 Mini Series

اگر به دنبال یک دستگاه جمع‌وجور پول‌شمار در لیست بهترین دستگاه پول شمار می‌گردید، شمارشگر پول سری Semacon S-1000 Mini گزینه مناسبی خواهد بود. علی‌رغم اندازه کوچک آن، دستگاه عملکرد و ویژگی‌های مشابهی مانند واحدهای بزرگ ارائه می‌دهد. همچنین مانند سایر مدل‌های Semacon بادوام است. یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌هایی که می‌توانید در دستگاه پیدا کنید، سیستم پیشرفته تشخیص تقلبی آن می‌باشد. این عملکرد آن را قادر می‌سازد تا اسکناس‌ها را از طریق خواص کاغذ فرابنفش و تشخیص مغناطیسی دوگانه برای خواص جوهر اسکناس شناسایی نماید.
این دستگاه از نظر کارایی قادر است تا 900 اسکناس را در یک دقیقه بشمارد. باتوجه‌به اندازه و ظرفیتی که این ماشین پول‌شمار دارد بیشتر برای کاربردهای کم‌حجم و متوسط مناسب است. استفاده از آن از طریق کنترل پنل بصری که شامل دکمه‌هایی با عملکردهای رایج بوده بسیار آسان می‌باشد.
این دستگاه کاملا خودکار هست و همچنین دارای قابلیت‌های غربالگری پیشرفته است که آن را قادر می‌سازد اسکناس‌های معیوب و موارد دیگر را تشخیص دهد.

دستگاه پول‌شمار G Star

ماشین جی استار گزینه مناسبی برای کسانی است که بودجه کمی دارند. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این دستگاه این هست که بسیار قدرتمند می‌باشد. این ماشین قادر بوده ساعت‌های زیادی به طور مداوم کار کند. همچنین با سرعت بالایی که دارد می‌تواند تا 1000 اسکناس را در یک دقیقه بشمارد.
حسگرهای مادون‌قرمز و سیستم مغناطیسی اشعه ماورای بنفش (UV) آن را قادر می‌سازد تا اسکناس‌های تقلبی را تشخیص دهد. باز هم دستگاه بسیار دقیق می‌باشد و میزان تشخیص تقلبی 1/100000 است. از نظر عملکرد، این دستگاه در سطوح نویز کم 60 دسی‌بل کار می‌کند و برای محیط‌های آرام ایده‌آل می‌باشد.
علاوه بر این، G Star به یک صفحه‌نمایش LED بزرگ و خوانا و قابلیت تست خودکار مجهز شده است. این دستگاه مصرف انرژی پایینی دارد، زیرا حالت کارکرد آن کمتر از 3 وات در حالت بیکار و 90 وات در هنگام کار می‌باشد. این دستگاه دارای اقلام مختلفی بوده که شامل دفترچه راهنمای کاربر، برس تمیزکننده، سیم برق، قطعات یدکی و نمایشگر خارجی می‌شوند.

جمع‌بندی

دستگاه‌های پول‌شمار با دارابودن قابلیت‌های مختلف همچون تشخیص اسکناس تقلبی و بالابردن شمارش اسکناس مزیت‌های فراوانی برای کسب‌وکارهایی که با پول نقد سروکار دارند خواهد داشت. در بازار این ماشین‌ها از برند و شرکت‌های مختلفی قابل خریداری هستند. از جمله بهترین دستگاه پول‌شمار می‌توان به مدل‌های MUNBYN، Cassida، Kaegue و Kolibri اشاره کرد.

منابع:

thestreet

usasafeandvault

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نماد اعتماد الکترونیکی