دستگاه شمارش پول انگشتی

امروزه انتقال پول کارت به کارت یا خرید با دستگاه پوز به‌جای اسکناس‌های نقدی رایج شده‌اند. بااین‌حال، هنوز هم برخی کسب‌وکارها یا منازل، با شمارش اسکناس سروکار زیادی دارند. خرید دستگاه شمارش پول رومیزی یا ایستاده هزینه بالایی تحمیل می‌کند. این دستگاه‌ها گاه بزرگ و جاگیر هستند. در این میان، فناوری‌های جدید مانند دستگاه شمارش پول انگشتی می‌تواند انتخابی عالی باشد.

ویژگی‌های دستگاه شمارش پول انگشتی

پول شمار انگشتی که به آن حلقه شمارش پول نیز می‌گویند، از جدیدترین انواع دستگاه شمارش اسکناس است. این دستگاه از فناوری اسکنر فروسرخ بهره می‌برد. منبع تغذیه‌اش نیز باتری کوچک گرد است.
جهت استفاده از این دستگاه، ابتدا باید آن را در انگشت شست خود فروکنید. سپس دکمه روشن را بزنید. آنگاه با همان دستی که حلقه در آن است، دسته اسکناس‌ها را برداشته و به‌سرعت با انگشت شست ورق بزنید.
رگه‌هایی روی حلقه قرار دارد که کمک می‌کنند تک‌تک برگه‌های اسکناس به تفکیک از زیر نور فروسرخ عبور کنند. اسکنر فروسرخ که در لبه حلقه قرار دارد، اسکناس را تشخیص داده و ثبت می‌کند. درنهایت تعداد اسکناس‌ها روی صفحه LED به نمایش درخواهد آمد.

مزایای پول شمار انگشتی

• این دستگاه را می‌توانید به‌راحتی با خود حمل کنید. حتی اگر دستگاه شمارش پول ایستاده یا رومیزی هم داشته باشید، نوع انگشتی می‌تواند تکمیل‌کننده آن باشد.
• به دلیل قیمت بسیار مناسب، هر قشری از جامعه توانایی خرید دستگاه شمارش پول انگشتی را خواهد داشت. ادارات، آموزشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و توزیع‌کنندگان همه می‌توانند از چنین دستگاهی بهره ببرند.
• امروزه به دلیل استفاده کمتر از اسکناس، خرید پول شمار رومیزی و ایستاده برای بسیار از افراد چندان به‌صرفه نیست. درنتیجه خرید پول شمار انگشتی توصیه می‌شود.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نماد اعتماد الکترونیکی